Arma Reforger PC Sistem Gereksinimleri

Yeni Enfusion motoruyla desteklenen Arma Reforger, Soğuk Savaş vaktinde geçen 51 km2'lik devasa bir araziyi oyunculara takdim ediyor. Enfusion oyun motoru, gerçek zamanlı olarak eşsiz senaryolar oluşturmanıza imkan tanıyor. 

Arma Reforger PC kaldırır mı? Arma Reforger PC i3 veya eski bilgisayarlarda çalışır mı? Arma Reforger 6gb ram ile oynayabilirsiniz fakat hızlı bir ssd harddiskiniz olması gerekir. Arma Reforger PC 2gb' lık ekran kartı ile çalışır fakat 10 fps ile oynarsınız ayrıca anlık fps düşüşleri olur.


Arma Reforger Resmi PC MİNİMUM 40 ile 45 fps Sistem Gereksinimleri:

64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

İşletim Sistemi: Windows 10 64-bit

İşlemci: Intel Core i5-4460 / AMD FX-4300

Bellek: 8 GB RAM

Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 1650 ya da benzeri

DirectX: Sürüm 12

Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı

Depolama: 15 GB kullanılabilir alan

Ses Kartı: DirectX-uyumlu

İlave Notlar: İnternet Bağlantısı ve DirectX 12 uyumlu bir PC.


Arma Reforger Resmi PC 60 ve üzeri fps ile için Önerilen Sistem Gereksinimleri:

64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir

İşletim Sistemi: Windows 10 64-bit

İşlemci: Intel Core i7-6700 veya AMD eşdeğeri

Bellek: 16 GB RAM

Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti veya AMD eşdeğeri

DirectX: Sürüm 12

Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı

Depolama: 20 GB kullanılabilir alan

Ses Kartı: DirectX-uyumlu

İlave Notlar: İnternet Bağlantısı ve DirectX 12 uyumlu bir PC.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder