Lost Ark PC mini inceleme

Senelerdir bir oyundan bu kadar zevk almamıştım. Birkaç gündür Zinnervale de duraksız oynuyoruz ve oynarken biz farkına bile varmadan saatler geçiyor. Dünyası ve görevleri o kadar geniş ki görevleri yaparken konuşmaları atlayabilmek için ilk defa bir oyunda "G" tuşuyla bu kadar yakınlaştığımı fark ettim. 
Dövüş sistemi harika olduğundan dünyada rastgele şeyleri öldürmekten ya da görev yaparken hiç sıkılmıyorum diyebilirim lakin görevler bir süre sonra aşırı sıkıcı oluyor yine de ne zaman bu görevi de bitirip çıkacağım desem kendimi başka bir diyarda görevleri yaparken, etrafta Mokoko ararken buluyorum. Harika grafikleri, ses efektleri, savaş animasyonları. var. Zindanlar muhteşem her zindan çok büyük özenle tasarlanmış, muhtemelen bu oyunu uzun bir süre oynayacağım. Pvp aşırı zevkli bütün pvp modlarında hiç sıkılmadan oynadım. Hiç durmayın kesinlikle alın ve oynayın diyorum.

Puan: 8,1/10 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder