Witcher 3 En Zor Seviye Oynanış Tavsiyeleri (Witcher 3 en zor seviyede oynama - ölüm marşı)

Bu modda bazı skilller başlarda hayat kurtarıyor. Özellikle bir yiyeceğin 20 dk boyunca enerjini doldurması gibi...

İlk başlarda biraz zorlar. Yapacağın her görevi planlayarak yapman gerektiğini anlarsın. Bileği taşı, zırh güçlendirici, gerekli yağı kılıca sürmek, belli başlı iksirleri kullanmak gibi...
Savaş anında işaretleri yerli yerinde kullanmayı öğrenirsin.
Öncelikle kafasının üzerinde kuru kafa çıkan düşmanlardan uzak dur. Ha ben kimilerini bu zorlukta da öldürdüm ancak belli bir alışmadan sonra.
Görevleri senin leveline uygun olacak şekilde tamamlamaya çalış.
Üzerinde kuşandığın zırh ve silahlara biraz daha önem vermen gerekiyor.
Oyunu normalde oynayıp son boosu ölüm marşında kesebileceğini zannetmiyorum. hem kessen dahi başarımı alamayacaksın. Ölüm marşı başarımını alabilmen için o zorlukta başlayıp, oyun içerisinde zorluğu 1 defa dahi değiştirmemen gerekiyor. 1 kez değiştirdin, gitti. Normalde başlayan adam; son düşmanları en zor seviyede kesmeye çalışınca; ne oluyorum der bence. Ölüm marşı zorluğuna alış. Belli bir süre sonra kolay gelecek merak etme. Ben bile daha zor bir seviye olsaymış keşke dedim. New game+ bana göre biraz bu işe de yarıyor açıkçası.

Son sözüm, Ölüm marşı zorluğu Bence oyunu olması gerektiği gibi heyecanlı ve kimi yerlerde insanı strese sokarak, kimi yerde de ürperterek oyunun aslında oyuncunun üzerinde bırakmak istediği o hissi yaşatıyor. Normal zorluk bebe işi. Heyecan yok, adrenalin yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder