Mortal Shell - inceleme

puan: 70/100 - inceleme: Baya bi oynadım ve şimdiye kadar harika bir oyun. Bu oyunla çok eğleniyorum. Bu benim oyun tarzım değil ama mini Dark Souls eğitmeni gibi hissettiriyor bana. Uzun kılıç dövüşünden gerçekten zevk alıyorum ama farklı silahlara sahip olabilirsiniz; dual bazı kısa kılıçlar, kılıçlar ve kalkanlar kullanın veya süper uzun bir kılıçla daha ileriye gidin. Bu mağarayı gerçekten seviyorum, bana bir Elder Scrolls'u hatırlattı: Skyrim seviyesinde ve bosslar oldukça havalı. Karakter oluşturma sisteminden ve ürkütücü seviye tasarımından kesinlikle keyif alıyorum. Fiyat için bu oldukça harika bir oyun ama parası olmayanlara veya korsan oynamak isteyenler torrentten full sürümünü indirebilirler.

Grafikler oldukça doyurucu

Başlangıçta savaş sistemiyle ilgili bazı sorunlar yaşadığımı ve oldukça can sıkıcı hatalarla karşılaştığımı itiraf edeceğim, ancak son güncellemeler ile bu oyunu gerçekten düzeltti, hataları düzeltti ve savaş sisteminin daha az durgun hissetmesini sağladı. Yüksek reytinge veremem çünkü akıllara durgunluk verecek bir şey değil ama 70/100'un bu oyun için gerçekten adil bir puan olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder